Добротний результат старань «Добротворця»

 

Малий і середній бізнес в Україні в основному сконцентрований навколо торгівлі й сегмента побутових послуг. Виробництво ж в основному належить до прерогативи великих підприємств, холдингів та корпорацій. Водночас, якщо говорити про харчовий сектор, нині є попит саме на продукцію невеликих виробників. Покупець хоче знати «в обличчя» тих, хто виготовляє для нього продукти. У такому випадку продукція більш якісна, оскільки йдеться про невеликі масштаби виробництва та локальний ринок збуту. Споживач може отримати свіжу якісну продукцію і за порівняно невисоку вартість саме через локальність – собівартість знижується уже завдяки малим витратам на логістику та постачання.

Варто зазначити, що паралельно з попитом зростає і кількість охочих інвестувати у невеликі виробництва. Водночас, на практиці таких підприємців ще мало. Частково це тому, що коло потенційних інвесторів не таке велике – люди «зі сторони», котрі не працюють у харчовому секторі бояться розпочинати таку справу через недосконале знання галузі. Залишаються ті, хто працює у галузі, однак великі виробники вже і так зайняли свою нішу на ринку… Є ще одна категорія, котра може стати базою для створення малих переробних заводів – це безпосередні виробники продукції – фермери. Їхня перевага у власній сировинній базі та у знанні галузі «з середини». Саме невеликі фермерські господарства – це нині та ланка, котра може розвинути харчопереробну галузь у сегменті малих та середніх підприємств.

Як приклад вигідного інвестування можна навести молочну галузь: працюючи у молочному фермерстві, підприємець має територію для організації виробництва, має молочну сировину, знає як утворюється ціна на кінцевий продукт. Відтак потрібно тільки завершити ланцюжок необхідним обладнанням. На практиці, звичайно, не все так просто, адже слід врахувати ще чимало нюансів, однак така ідея для фермера має усі шанси стати успішним бізнес-проектом. Скористатися шансом вийти на новий ринок вирішили фермери із сільськогосподарського виробничого кооперативу «Добротворець». До кооперативу входить кілька господарств, котрі утримують корів, відповідно, вони стали постачальниками сировини для заводу.

Ідея створити переробне підприємство виникла не сьогодні і не спонтанно – вже багато років вона «витала у повітрі» - було натхнення, знання, бажання, але не було достатньо фінансів. Змінилася ситуація тоді, коли «Добротворець» звернувся до проекту «Агро-Львів». Для останнього, переробка молочної продукції – важлива складова роботи. Проект готовий підтримувати перспективних та фахових підприємців у такому напрямі. Відтак СВК «Добротоврець» отримав від проекту «Агро-Львів» кілька грантів, котрі покрили 40% вартості обладнання для переробного заводу. Зокрема, йдеться про фреоновий компресор для виробництва лід-води, котра охолоджує молоко, резервуар-термос на 1000л, балансний резервуар на 100л, пастеризаційну охолоджувальну установку ОКЛ-3, візок творожний, насоси, крани, компресори, а також монтажний матеріал та власне монтаж технологічних та електричних комунікацій, пусконалагоджувальні роботи у цеху для переробки молока, переобладнання сирного пресу.

Варто зазначити, що завдяки своїм знанням та вмінням, створення молокозаводу керівництво «Добротворця» розпочало навіть не із купівлі обладнання, а з пошуків своєї «ніші». Саме після досліджень ринку та виявлення потреб споживачів «добротворці» вирішили закцентувати на натуральності та високій якості – тому, що має попит. Купуючи саме таку продукцію, покупець не просто набуває найкращі продукти, а й може бути впевненим, що недарма витратив гроші – саме від цього відштовхувалися при виборі обладнання для майбутнього заводу.

Керівництво СВК «Добротворець» зазначає, що перш за все потрібно було обрати маловитратне обладнання, щоб при максимально високій якості, собівартість була мінімальною. Зупинилися на українських та російських пастеризаторах. Завдяки цьому обладнанню, яке купили за допомогою гранту від проекту «Агро-Львів», собівартість виробництва пастеризованого молока є суттєво нижчою, порівняно зі схожими установками. Пастеризатори здатні за годину переробити 3 тонни молока, при цьому таке молоко кардинально відрізняється від «магазинного» - як за якістю, так і за зовнішнім виглядом. Окрім цього, обладнання вимагає якісного молока – з абиякою сировиною установки не працюватимуть. У підприємстві «Добротворець» зізнаються, що таким результатом своєї роботи завдячують проекту «Агро-Львів». Так, їхній особистий досвіт та бажання – це першочергові речі, без яких нічого б не вийшло, але стимулом, поштовхом до роботи та навіть шансом щось зробити став проект «Агро-Львів» - без допомоги та підтримки фахівців проекту було б важко, а то й неможливо, наважитися на новий крок у своєму бізнесі, а без грантової підтримки – втілити у життя актуальну та своєчасну ідею.

GoodWeb SEO продвижение сайтов